Gyakran ismételt kérdések
Mikor érkezik meg a csomagom?
Készleten lévő termékek esetén a szállítási határidő általában a rendeléstől számítva 1-2 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés fázisairól vásárlóinkat e-mailben, bizonyos esetekben sms-ben folyamatosan tájékoztatunk.
Amennyiben a keresett termék nincs készleten, de rendelhető, küldd el rendelésedet online, és kollégáink visszajeleznek a várható árubeérkezésről. A szállítási határidő termékenként változó lehet.
Alapesetben a termékadatlapon feltüntetett szállítási idő a mérvadó. Amennyiben ettől az időintervalluntól eltérő szállítási idő várható, annak tényéről értesítést küldünk a rendelés során megadott email címre.
Miután csomagod feladásra került, a szállítás pontos idejéről csomagszállító partnerünk ad felvilágosítást a kézbesítés időpontját illetően emailben és/vagy SMS-ben. A rendeléstől természetesen el tudsz állni a csomagfeladás előtt.
Milyen szállítási költségek vannak?
1. Házhozszállítás futárszolgálattal
A szállítási költséget futárszolgálattal történő házhozszállítás esetén a rendelt termék(ek) összsúlya alapján kalkulálja rendszerünk. Bővebb információt a szállítási díjakról az alábbi linkre kattintva találsz: Szállítás és fizetés
Az utánvéttel szállított csomagok díja további díjjal (utánvét díj) terhelődik, melynek összege 490 Ft.
Az utánvét díj nem kerül felszámolásra, amennyiben a rendelés végösszegét bankkártyával vagy banki átutalással fizetted.
Futárszolgálat esetén raktáron lévő termékeknél, vagy kiszolgálható státuszra érkezett megrendelések kapcsán a kiszállítási idő 1-2 munkanap.
2. Packeta csomagpont átvevőhely és Z-BOX csomagautomata
Lehetőséget kínálunk Packeta átvevőhelyre való kézbesítéshez, illetve Z-BOX-ba való kézbesítéshez. Akkor veszed át, amikor megfelel, és azt mindössze pár másodperc alatt.
Bővebb információk: https://www.packeta.hu/csomagatvetel
Átvevőhelyek: https://www.packeta.hu/atvevohelyek
Ezen szállítási mód díja bruttó 1090 Ft. Az utánvéttel szállított csomagok díja további díjjal (utánvét díj) terhelődik, melynek összege 490 Ft.
Az utánvét díj nem kerül felszámolásra, amennyiben a rendelés végösszegét bankkártyával vagy banki átutalással fizetted.
Túlméretes csomag esetén a Packeta csomagpont átvevőhelyre történő szállítás díja magasabb lehet, melyről külön értesítést küldünk.
Túlméretes csomag (45 x 36 x 61 cm felett) nem helyezhető Z-BOX csomagautomatába.
Packeta csomagpontra történő szállítás maximum 15 kg összsúlyig lehetséges.
Packeta csomagpont vagy Z-BOX-ba való kézbesítés esetén raktáron lévő termékeknél, vagy kiszolgálható státuszra érkezett megrendelések kapcsán a kiszállítási idő 2-3 munkanap.
Nem kaptam visszaigazoló emailt a rendelésemről. Mi lehet az oka?
Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ez nem érkezett meg, abban az esetben elképzelhető, hogy a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába került, illetve előfordulhat az is, hogy véletlenül rossz e-mail címet adtál meg.
A mi rendszerünkben minden leadott rendelés megjelenik ettől függetlenül.
Ügyfélszolgálati munkatársainknál, az ugyfelszolgalat@vendora.hu email címen kérhetsz információt a megrendelésed beérkezéséről, illetve ugyanitt pontosíthatod is az email címed annak érdekében, hogy a további, megrendeléseddel kapcsolatos információk rendben megérkezzenek.
Mi történik, ha nem talál otthon a futár?
A rendelésedet a Fáma futárszolgálat szállítja ki. Előzetesen értesítést küldenek, hogy melyik napon számíthatsz a kiszállításra. A szállítás napján is értesítést fogsz kapni a várható érkezésről.
Az értesítő tartalmazni fogja a futár elérhetőségét, és lehetőséged lesz módosítani a szállítási címet vagy kiválasztani egy másik kiszállítási napot. Ha tudod előre, hogy a szállítás napján nem leszel a szállítási címen, kérjük, jelezd ezt előre a futárnak.
Ha az első szállítási kísérlet sikertelen, akkor a következő munkanapon újra megpróbálják kézbesíteni a csomagot. Ha a második szállítási kísérlet is sikertelen, akkor a csomag visszakerül raktárunkba, és a rendelést automatikusan töröljük.
Szeretnék elállni a vásárlástól, és visszaküldeni a terméket. Milyen teendőim vannak?
Amennyiben meggondoltad magad, és szeretnél elállni a vásárlástól, ezt fogyasztóként a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül megteheted.
Kivételt képez ez alól, ha a megvásárolt termék higiéniás terméknek minősül, és emiatt nem vonatkozik rá a 14 napos elállás. (PTK 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól, 4. fejezet 6. A szerződéskötést megelőző tájékoztatás 11. § (1) l bekezdésben található – arról, ha a 29. § alapján a fogyasztót nem illeti meg a 20. § szerinti jog, illetve azokról a körülményekről, amelyek teljesülése esetén a fogyasztó elveszíti a 20. § szerinti jogát.)
Elállás estén kérjük, hogy elállási igényedet küldd el nekünk emailben az ugyfelszolgalat@vendora.hu email címre, megrendelésed számával együtt (amelyet a termék megrendelésekor kapott visszaigazoló e-mailben találsz), és munkatársaink elküldik a szükséges tudnivalókat, valamint intézkednek az ügyben.
Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni, melyhez szíves türelmedet kérjük. Az utalásról munkatársunk e-mailben értesít.
Ki minősül fogyasztónak?
A törvény szerint csak magánszemélyeket (természetes személyeket) illetik meg a fogyasztói jogok, így az indokolás nélküli elállás joga is. Ha a céged nevében vásároltál, a céged nevére kérted a számlát, akkor sem téged, sem a céged nem illetik meg a fogyasztói jogok, így az elállás joga sem.
A kapott áru nem működik/elromlott. Van lehetőségem kicserélni egy működő termékre?
Minden termékünkre teljeskörű garanciát biztosítunk a törvényben meghatározott 1 évre. Kérjük, hogy ez esetben küldd el nekünk megrendelésed számát, valamint a kifogásolt termék nevét e-mail-ben az ugyfelszolgalat@vendora.hu email címre, és kollégáink elküldik a cserével, vagy az esetleges azonnali megoldásokkal kapcsolatos szükséges tudnivalókat, illetve intézkednek az ügyben.